Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Žáci 8. ročníku využívají iPady ve výuce

Typ: Základní škola | ostatní | Mateřská škola
Didaktická technika pořízená z EU projektu napomáhá k lepšímu osvojování vědomostí.

Žáci 8. ročníku využili iPady pro zachycení změn, které se v přírodě objevují s přicházejícím podzimem.

Nejprve se seznámili s programem, ve kterém témy zpracovali. Poté vyrazili do areálu školní přírodní učebny s jezírkem, kde měli za úkol zachytit podzim a podzimní změny v přírodě.

Získaný materiál zpracovali do jednoduchého výstupu. Naučili se pracovat s iPadem, s textovým editorem, pořídit a použít fotografie, ale zejména přímo v terénu sledovali podzimní přírodu a uvědomili si, k jaký změnám dochází, proč tomu tak je apod.

Měli tak možnost nenásilným způsobem propojit svoje dosavadní teoretické znalosti s praktickou zkušeností, a využili moderní výukové pomůcky smysluplným způsobem.

Ukázky prací žáků 8. B jsou k nahlédnutí v následujícíh odkazech.

01-podzim-10-2019.pdf (174.1 kB)

02-10-2019-podzim-1.pdf (753.22 kB)

03-podzim-10-2019.pdf (96.2 kB)

04–Podzim–10–2019.pdf (117.95 kB)

05-podzim-10-2019.pdf (186.48 kB)

06-podzim-10-2019.pdf (141.91 kB)

07-podzim-10-2019.pdf (45.52 kB)

08–Podzim–10–2019.pdf (42.09 kB)

09-10-2019-podzim.pdf (1.4 MB)

10-podzim-10-2019.pdf (374.74 kB)

 


Přílohy

Vytvořeno: 24. 10. 2019
Poslední aktualizace: 24. 10. 2019 12:25
Autor: Mgr. Karel Hasoň Ph.D.