Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Přehled opatření vzhledem k aktuální situaci od 14. 10. 2020

Typ: ostatní
Od 14. 10. 2020 jsou uzavřeny školy, výuka probíhá na dálku. MŠ a LMŠ zůstává v provozu.

 

Uzavření škol a přechod na vzdálenou (distanční) formu začíná od 14. 10. 2020. 

Mateřská škola Ostrov, mateřská škola Krasová a lesní mateřská škola Skalka zůstávají v provozu beze změny.

Školní družina je uzavřena.

Školní autobus bude zajišťovat dopravu dětí do MŠ, pojede ráno v 7.25 z Krasové a 7.30 z Vilémovic, odpoledne odjíždí od školy v 15.20 hod.

Školní autobus bude zajišťovat dopravu dětí do MŠ, pojede ráno v 7.25 z Krasové a 7.30 z Vilémovic, odpoledne odjíždí od školy v 15.20 hod.

Školní jídelna zůstává v provozu pro děti z MŠ a LMŠ. Děti, které jsou účastni výuky v distanční formě, mohou oběd ze školní jídelny odebírat (za dotovanou cenu jako v době běžné výuky). Oběd mohou ve školní jídelně i zkonzumovat. V případě zájmu o odběr stravy je nutné se nahlásit během středy 14. 10. 2020 na tento a další týden (kvůli objednávkám surovin) u vedoucí stravování (jidelna@zsostrovum.cz nebo 778 429 955). Doba odběru stravy bude probíhat v době od 12.30 do 13.30 hod. (tak, aby nedocházelo ke kontaktu s jinými strávníky). Před vstupem do školní jídelny je třeba se přezouvat (např. využít přezůvek ve skříňkách v šatnách).

Veškeré zájmové činnosti, kroužky atd. se ruší také.

Tento stav trvá nejméně do 1. 11. 2020, pokud příslušné státní orgány tento stav neprodlouží. 

 

Výuka

Výuka probíhá podle upraveného rozvrhu, který odpovídá běžnému rozvrhu kromě výchovných předmětů. Výuka předmětů výchovného zaměření bude po dobu trvání distanční výuky zrušena.

Škola má nastaven pro tuto situaci jednotný vzdělávací systém v prostředí Google Classroom (Učebna), žáci mají vytvořený účet na Gmailu, kterým se do Classroomu přihlašují. 

Komunikace a aktuality probíhají přes skupiny jednotlivých tříd na Messengeru. Pro online komunikaci v reálném čase používáme službu Google Meet, dostupnou opět pomocí Gmailových účtů žáků. 

Na stránkách školy a prostřednictvím školního informačního systému Edookit probíhá k informování o zásadních změnách a opatřeních, která jsou nezbytná s ohledem na pokyny ministerstva školství a jiných zodpovědných institucí.

 

Situace se neustále mění, o případných změnách budeme rodiče a žáky průběžně informovat. Věříme, že společnými silami se nám tuto nelehkou situaci podaří zvládnout.


Vytvořeno: 13. 10. 2020
Poslední aktualizace: 13. 10. 2020 14:29
Autor: Mgr. Karel Hasoň Ph.D.