Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Obnovená výuka podporuje didaktickou zásadu názornost

Typ: ostatní
Po návratu do škol mohli žáci zkoušet sestavovat prostorové 3D modely molekul základních organických sloučenin za pomoci didaktické stavebnice pro chemii.

 

Distanční výuka přinesla svoje specifika a vyžadovala využívat dlouhodobě budované dovednosti, které si pedagogové osvojovali dávno před nástupem výuky na dálku proto, aby dokázali využívat pozitivních možností techniky a uměli naopak eliminovat nežádoucí doprovodné jevy.

Díky tomu distanční výuka probíhala zdárně a efektivně, což se projevuje v současné době vynikajícími výsledky u přijímacích zkoušek na střední školy.

Přesto ale vzdálená výuka neumožňuje zkoušet práci s modely, v našem případě s modely chemických látek z oblasti organické chemie. Žáci zkoušeli sestavovat modely molekul základních organický sloučenin ze součástek výukové stavebnice pro chemii, simulovali navázat uhlovodíkové zbytky na různá místa řetězce, ověřovali si základní princip chemických procesů, totiž zákon zachování hmotnosti v praxi atd.

Je velkým přínosem propojit výhody různých postupů a způsobů výuky, protože nejdůležitějším cílem je kvalitní výuka a zejména kvalitní vzdělání.


Vytvořeno: 21. 5. 2021
Poslední aktualizace: 21. 5. 2021 11:06
Autor: Mgr. Karel Hasoň Ph.D.